Введення в експлуатацію
Процес введення в експлуатацію проходять всі «новозбудовані» будівлі і споруди, об’єкти, що пройшли переобладнання, капітальний ремонт, реконструкцію, реставрацію, а також будь-який інший вид видозміни конструкції. Дана процедура здійснюється в залежності від складності будови. Якщо Ваше спорудження або будинок відноситься до категорії від 1 до 3-й (в новій інтерпретації СС1, СС2 або СС3), то в ДАБК буде досить реєстрації спеціального сертифікату. Для категорій з показником вище перших трьох знадобляться зовсім інші папери.
Акт про введення об’єкта в експлуатацію є головним документом, який потрібно для введення в експлуатацію будівлі 4-5 категорій складності: супермаркетів, торгових центрів, нежитлової нерухомості, багатоповерхових будинків etc.
Тільки при наявності даного документа можна розраховувати на дозвіл отримання сертифіката відповідності, що дозволяє користуватися об’єктом в повній мірі, тобто підключити до нього всі комунікації. До того ж без цих двох документів неможливо провести жодної операції (застави, продажу, дарування, реєстрація).
Введення об’єкта в експлуатацію в місті Дніпропетровськ завжди пов’язаний з рядом труднощів. Це пов’язано не тільки з необізнаністю більшості громадян України, а й з самої містобудівної системою, корупцією і бюрократією. Як правило, кожен з цих факторів впливає на вартість і терміни введення будівлі в експлуатацію.
Введення об’єкта в експлуатацію в Дніпрі державними структурами
Порядок оформлення акта готовності передбачає його заповнення разом з усіма документами для отримання сертифікату відповідності в ДАБК.
У ньому потрібно вказати:
* Параметри будівництва;
* Інформація про дозвільної та проектної документації;
* Дані про учасників будівництва.
Додатково акт повинен бути затверджений субпідрядником, генеральним підрядником, генеральним проектувальником, замовником, представниками профспілки і страхової компанії. Крім самого акту, власнику нерухомості буде потрібно заповнення в двох примірниках заяви про прийняття в експлуатацію будови. Порядок введення об’єкта в експлуатацію передбачає отримання сертифіката відповідності протягом 10 днів.
Проте на практиці все виглядає зовсім по-іншому. Навіть в кращому випадку, лише підготовка документів займе не менше 2-х тижнів. Плюс біганина по державних інстанцій, які раз у раз вихідні або закриті на перерву. Додайте сюди ще фінансову складову питання, адже безкоштовно ніхто приділяти увагу Вам не буде. У підсумку виходить не тільки витрачено багато часу, але і значна кількість грошових коштів.
Альтернативою такого складного процесу можуть стати приватні компанії, що спеціалізуються на допомозі в питаннях оформлення документів та введення в експлуатацію нерухомості. Приватні компанії можуть супроводити всю документацію для отримання позитивного результату. Однією з провідних компаній в таких питаннях в місті Дніпропетровськ є компанія «БТІ-ПРИВАТ» ФОП Чайка О.М.
«БТІ-ПРИВАТ» ФОП Чайка О.М. – довірте оформлення документів професіоналам
Введення будівлі в експлуатацію – це складна процедура, що вимагає правильного оформлення документів. Під час оформлення, ДАБК може призначити ряд додаткових перевірок. Якщо по одній з них до Вас виникнуть питання, то ви точно отримаєте відмову.
На відміну від самостійного оформлення паперів, компанія «БТІ-ПРИВАТ» ФОП Чайка О.М. має низку переваг. В цьому випадку Вам не потрібно буде витрачати час на обхід державних інстанцій. З вами ми зустрічаємося всього лише два рази: перед початком оформлення документів і вже при отриманні готового акта. Ми відразу оголосимо чіткий список необхідних паперів і порядок видачі акту.
Фахівці «БТІ-ПРИВАТ» ФОП Чайка О.М. розуміють наскільки для Вас важливо оперативне вирішення проблеми і тому готові відповісти на будь-яке Ваше питання 24 години на добу.
Як замовити послугу?
1) Відставити заявку або подзвонити по одному з телефонів для уточнення деталей
2) Наш фахівець зустрінеться з вами в зручний для Вас час.
3) Ми безкоштовно доставляємо готові документи.
Необхідні документи для введення в експлуатацію
Для введення будь-якої будівлі чи споруди в експлуатацію в м Дніпро вам будуть потрібні наступні документи:
1) Право власності на об’єкт (при реконструкції);
2) Ескізний проект (при новому будівництві);
3) Будівельний паспорт (при новому будівництві);
4) Зйомка масштабу 1: 500 (при відсутності, також можна замовити у нас);
5) Документи на право власності на землю (приватизація) або договір оренди;
6) Розпорядження про присвоєння поштової адреси;
7) Договір і наказ про призначення «технадзорщіка»;
8) Договір і наказ про призначення генпідрядника (за потребою);
9) Наказ про затвердження проектно-кошторисної документації;
10) Довідка від ОМС (управління економіки) про сплату цільового внеску (житлові об’єкти площею понад 300 кв.м., Комерційні та виробничі об’єкти);
Терміни і ціни
Термін отримання всієї документації і введення в експлуатацію силами компанії «БТІ-ПРИВАТ» ФОП Чайка О.М. становить близько 10 днів.
Ціна послуг розраховується в індивідуальному порядку.
Для отримання більш детальної інформації та уточнення питань, залишайте заявку на сайті або звертайтеся за телефонами: +38 (050) 579-44-80 або +38 (067) 493-71-03. Наш офіс знаходиться за адресою вул. Князя Володимира Великого 18, оф. 510-В (вул. Плеханова, 18) м Дніпро, 49000.
З повагою, колектив компанії «БТІ-ПРИВАТ» ФОП Чайка О. М.