БТІ-приват технічна інвентаризація об'єктів нерухомості
"ФЛП Чайка А.Н."

замовити дзвінок

+38 (050) 579-44-80

+38 (067) 493-71-03

вул. Князя Володимира Великого 18, оф. 510-В
(вул. Плеханова, 18) м Дніпро, 49000.
bti-privat@ua.fm

Заказать техпаспорт

    всі поля обов'язкові

    Введення в експлуатацію

    Процес введення в експлуатацію проходять всі «новозбудовані» будівлі і споруди, об’єкти, що пройшли переобладнання, капітальний ремонт, реконструкцію, реставрацію, а також будь-який інший вид видозміни конструкції. Дана процедура здійснюється в залежності від складності будови. Якщо Ваше спорудження або будинок відноситься до категорії від 1 до 3-й (в новій інтерпретації СС1, СС2 або СС3), то в ДАБК буде досить реєстрації спеціального сертифікату. Для категорій з показником вище перших трьох знадобляться зовсім інші папери.

    Акт про введення об’єкта в експлуатацію є головним документом, який потрібно для введення в експлуатацію будівлі 4-5 категорій складності: супермаркетів, торгових центрів, нежитлової нерухомості, багатоповерхових будинків etc.

    Тільки при наявності даного документа можна розраховувати на дозвіл отримання сертифіката відповідності, що дозволяє користуватися об’єктом в повній мірі, тобто підключити до нього всі комунікації. До того ж без цих двох документів неможливо провести жодної операції (застави, продажу, дарування, реєстрація).

    Введення об’єкта в експлуатацію в місті Дніпропетровськ завжди пов’язаний з рядом труднощів. Це пов’язано не тільки з необізнаністю більшості громадян України, а й з самої містобудівної системою, корупцією і бюрократією. Як правило, кожен з цих факторів впливає на вартість і терміни введення будівлі в експлуатацію.

     

          Введення об’єкта в експлуатацію в Дніпрі державними структурами

     

        Порядок оформлення акта готовності передбачає його заповнення разом з усіма документами для отримання сертифікату відповідності в ДАБК.

          У ньому потрібно вказати:

    * Параметри будівництва;

    * Інформація про дозвільної та проектної документації;

    * Дані про учасників будівництва.

    Додатково акт повинен бути затверджений субпідрядником, генеральним підрядником, генеральним проектувальником, замовником, представниками профспілки і страхової компанії. Крім самого акту, власнику нерухомості буде потрібно заповнення в двох примірниках заяви про прийняття в експлуатацію будови. Порядок введення об’єкта в експлуатацію передбачає отримання сертифіката відповідності протягом 10 днів.

    Проте на практиці все виглядає зовсім по-іншому. Навіть в кращому випадку, лише підготовка документів займе не менше 2-х тижнів. Плюс біганина по державних інстанцій, які раз у раз вихідні або закриті на перерву. Додайте сюди ще фінансову складову питання, адже безкоштовно ніхто приділяти увагу Вам не буде. У підсумку виходить не тільки витрачено багато часу, але і значна кількість грошових коштів.

    Альтернативою такого складного процесу можуть стати приватні компанії, що спеціалізуються на допомозі в питаннях оформлення документів та введення в експлуатацію нерухомості. Приватні компанії можуть супроводити всю документацію для отримання позитивного результату. Однією з провідних компаній в таких питаннях в місті Дніпропетровськ є компанія «БТІ-ПРИВАТ» ФОП Чайка О.М.

          «БТІ-ПРИВАТ» ФОП Чайка О.М. – довірте оформлення документів професіоналам

        Введення будівлі в експлуатацію – це складна процедура, що вимагає правильного оформлення документів. Під час оформлення, ДАБК може призначити ряд додаткових перевірок. Якщо по одній з них до Вас виникнуть питання, то ви точно отримаєте відмову.

      Замовити консультацію

      всі поля обов'язкові

      На відміну від самостійного оформлення паперів, компанія «БТІ-ПРИВАТ» ФОП Чайка О.М. має низку переваг. В цьому випадку Вам не потрібно буде витрачати час на обхід державних інстанцій. З вами ми зустрічаємося всього лише два рази: перед початком оформлення документів і вже при отриманні готового акта. Ми відразу оголосимо чіткий список необхідних паперів і порядок видачі акту.

      Фахівці «БТІ-ПРИВАТ» ФОП Чайка О.М. розуміють наскільки для Вас важливо оперативне вирішення проблеми і тому готові відповісти на будь-яке Ваше питання 24 години на добу.

            Як замовити послугу?

      1) Відставити заявку або подзвонити по одному з телефонів для уточнення деталей

      2) Наш фахівець зустрінеться з вами в зручний для Вас час.

      3) Ми безкоштовно доставляємо готові документи.

       

            Необхідні документи для введення в експлуатацію

      Для введення будь-якої будівлі чи споруди в експлуатацію в м Дніпро вам будуть потрібні наступні документи:

      1) Право власності на об’єкт (при реконструкції);

      2) Ескізний проект (при новому будівництві);

      3) Будівельний паспорт (при новому будівництві);

      4) Зйомка масштабу 1: 500 (при відсутності, також можна замовити у нас);

      5) Документи на право власності на землю (приватизація) або договір оренди;

      6) Розпорядження про присвоєння поштової адреси;

      7) Договір і наказ про призначення «технадзорщіка»;

      8) Договір і наказ про призначення генпідрядника (за потребою);

      9) Наказ про затвердження проектно-кошторисної документації;

      10) Довідка від ОМС (управління економіки) про сплату цільового внеску (житлові об’єкти площею понад 300 кв.м., Комерційні та виробничі об’єкти);

      Терміни і ціни

      Термін отримання всієї документації і введення в експлуатацію силами компанії «БТІ-ПРИВАТ» ФОП Чайка О.М. становить близько 10 днів.

      Ціна послуг розраховується в індивідуальному порядку.

      Для отримання більш детальної інформації та уточнення питань, залишайте заявку на сайті або звертайтеся за телефонами: +38 (050) 579-44-80 або +38 (067) 493-71-03. Наш офіс знаходиться за адресою вул. Князя Володимира Великого 18, оф. 510-В (вул. Плеханова, 18) м Дніпро, 49000.

           

            З повагою, колектив компанії «БТІ-ПРИВАТ» ФОП Чайка О. М.

           

        Замовити консультацію

        всі поля обов'язкові